Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Göran - 8 mars 2009 23:15

Så har även denna helg nått sitt slut och man kan väl knappast säga att den blev särskilt lyckad. Inga intressanta upplevelser men det rår jag väl för själv, förstås! Chanserna till det är ju inte jättestora i ryggläge på en IKEA-soffa. Ja, där har jag väl tillbringat en stor del av detta veckoslut. Tittandes på hockeymatchen mellan HV71 och Timrå igår men det gjorde ju ingen Medelpading glad! Eller...jo, kanske de mest rabiata Sundsvall-hockey-fansen! En del av dem är ju gladare om Timrå förlorar än om deras eget lag vinner. Patetiskt!

Patetiskt är också utfallet av nämnda match. Timrå hängde med bra spelmässigt inledningsvis men misslyckades med att göra mål. Chanser fanns och nog borde man ha utnyttjat de fina power-play-lägen man fick i första och andra perioden. Målen ramlade in sen men tyvärr bara i Timråburen och till sist blev det 0-7 i baken. Undrar om de orkar resa sig mentalt till nästa match imorgon kväll. Tveksamt! HV71 är ett bra lag. Tyvärr....

Lite nytta har jag väl gjort ändå. Rullat och stekt köttbullar av 1 kg köttfärs så morgondagens middag blir snabblagad. Dessutom borde det bli en matlåda eller två också.

Det har snöat ikväll och när jag tittade ut nyss kunde jag konstatera att det blivit dags att skotta men det får vänta till imorgon kväll efter jobbet.

Kollade ännu en ny Beck-film i fyran och den var ganska bra.

Nu hägrar lakanen och jag önskar söta drömmar till alla som eventuellt råkar få ögonen på mitt ordbajsande här!

Sov gott Sverige! Var ni än är....


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards