Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Göran - 9 mars 2009 19:17

Måndag! Sug på ordet lite! Om nåt ord har negativ klang så är det väl ordet måndag. Den dagen förknippas av många med trötthet, allmänt obehag och låååångt till helg.

Och visst är det så ibland även för mig. Som idag. Ta alla de ovanstående punkterna och lägg dessutom till blötsnö så kanske du förstår vad jag pratar om!

Jamen fy faaaaan för blötsnö!!! Det måste väl vara naturens hämnd på människan för allt ont vi har gjort mot den (naturen, alltså).

För mig blev dessutom hämnden dubbel eftersom grannen är bortrest. I Spanien är dom, lyckostarna. Inte behöver de skotta blötsnö där inte!

Nej, där är det golf, palmer, vit sand och paraplydrinkar! Men jag missunar dem absolut inte, tvärtom!

Man får försöka se det positivt; Jag fick ju rejäl motion utan att betala dyra gym-avgifter och den motionen gör kanske att jag somnar som ett barn innan jag ens landat på kudden ikväll.

Och... det kunde ju ha varit värre - det kunde ha varit dubbelt så mycket. Jag HAR upplevt det också.

Tur att det bara är måndag en gång i veckan!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards