Alla inlägg den 4 april 2009

Av Göran - 4 april 2009 07:19

Lördag - veckans bästa dag! Frågan är; Ska jag försöka att njuta av den eller ska jag försöka hinna få gjort så mycket som möjligt på min enda helt lediga dag, denna vecka?

De två yngsta "arvingarna" är hos sin mor, den äldsta är på sitt jobb så det är bara jag och min fyrbenta sambo, Daisy hemma. Ett ypperligt tillfälle att sätta på sig förkläde och "huckle" och sedan i flygande fart radera ut all smuts i huset från golv till tak. Eller kanske en lysande chans att äntligen få lite vila i sliten kropp. Och då kommer vi liksom in på nåt jag skrev om för x antal veckor sen; Rätten till lättja!

Fast jag kan ju inte titta i taket och pilla mig i naveln hela dagen. Får väl försöka hitta nån sorts balans. Sen har jag ju varken förkläde eller huckle så därmed torde valet vara gjort och problemet löst!

Ha en fin lördag i Ystad, Haparanda, Alvesta, Solna, Glomslöv, Bastuträsk, Karlshamn, Falkenberg, Österbybruk eller Blattnicksele (Joooodå, det finns VISST en plats som heter så - jag har åkt genom den och handlat i handelsboden). Var ni nu bor, menade jag.....

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards