Alla inlägg den 13 april 2009

Av Göran - 13 april 2009 09:53

Som vanligt så verkar "Gumman Tö" ha besegrat "Kung Vinter" även i år. Dessa små vårbevis växer i gräset vid min södervägg. Tittade upp för en vecka sen och har redan nästan blommat ut. Det går fort nu!

Och även min långa ledighet lider mot sitt slut. En lugn och stillsam påsk har det varit och imorgon börjar ännu en 4-dagarsvecka. Så man borde väl orka den också!
Idag hoppas jag kunna locka hit äldste sonen och hjälpa oss få igång minstingens dator samt att få det trådlösa i-net att funka även för döttrarna. Nåt har hänt med routern och jag  är ju ingen it-tekniker precis. Men min 17-åring brukar kunna greja det mesta när det gäller mjukvaran så jag hoppas han fixar även detta.

Kollade på ännu en svensk deckarserie igår och i förrgår - "Maria Wern". Och måste säga att Sverige faktiskt gör kvalitet när det gäller sånt. Både Beck och Wallander är ju klart sevärda och jag tittar ju även på Van Veteren även om den känns en aning seg ibland.

Tyvärr lyser solen med sin frånvaro idag, vi fick visst bara en solig dag (igår) denna helg. Men om den tittar fram sen så vet jag en som ska sitta ute med en kaffekopp och njuta av vårvädret!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards