Alla inlägg under april 2009

Av Göran - 1 april 2009 22:08

Av nån anledning tittade jag ikväll på min besöksstatistik här. Och tänkte genast att det är tur man inte är företagsledare och läser ekonomiska rapporter. För i så fall hade jag varit djupt oroad!

Ett bra tag snittade jag närapå 20 besökare om dagen. En blygsam siffra i jämförelse med Blondinbella, Schulman och några till men jag tyckte att det var smått fantastiskt att sååå många var intresserade att läsa mina tankar. Och efter att ha räknat bort 2 eller kanske 3 av mina barn samt mitt ex (dessa vet jag läser flitigt) så var det ju ändå kvar, i runda slängar, 15 utomstående människor.

Nu har totalen minskat till c:a 10 per dygn vilket betyder att det handlar om 5-7 personer utanför min närmaste krets.

Man kan undra varför det har sjunkit och det mest logiska är ju att det jag skriver inte är tillräckligt intressant. Fast än mer sannolikt är nog att mina inlägg är för långa!

Jag VET att man borde fatta sig kort, mycket kortare än jag gör men det är svårt att göra våld på sig själv. Är man en pratkvarn så är man, även i fingrarna! Men jag ska jobba på att korta ner bara för att se om läsarantalet öker...

Fast egentligen spelar det ingen roll, jag skriver inte för nån annan! Jag skriver för att jag mår bra av det! Så jag lär fortsätta även om kurvan fortsätter falla. Tur att det inte är en kvartalsrapport!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards