Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Göran - 11 maj 2009 22:23

Måndag! Men inte direkt några "splatt" som lurat på mig bakom hörnen. Snarare tvärtom, faktiskt! För en måndag har denna dag skött sig riktigt skapligt, måste jag säga.

Måndag brukar innebära att jag ligger lååångt efter på morgonen när jag kommer till jobbet eftersom de jag servar jobbar kontinuerlig skiftgång och ingen gör mitt jobb under helgen (om inte nåt skiftlag råkar ha folk över).

Men idag var läget acceptabelt och jag hann nästan allt jag skulle. Inte ovanligt annars att det tar till onsdag lunch ungeför innan jag kommit ikapp.

Fast sliten känner jag mig ju ändå. TROTS att jag vilade i soffan nästan en hel timme efter middagen. Valde en lätt väg till middag idag, frysta köttbullar och spagetti. Ingen kulinarisk sensation kanske men nog duger det en måndag. Lite synd bara att man inte har nån att leka "Lady och Lufsen" med!

Lite besviken också att ingen ännu svarat på min trevare om dataskrot. Men skam den som ger sig, än kan det ju komma svar!

Dags att omfamna den kära kudden nu så jag önskar söta drömmar till ung, gammal, fattig eller rik, mager och mullig, sosse och folkpartist!
Var ni än är.....

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards