Alla inlägg den 6 september 2015

Av Göran - 6 september 2015 19:49

http://www.expressen.se/noje/morgan-alling-da-blir-man-landsforradare/


Läs texten under länken ovan. Morgan Alling växte just en decimeter eller två i min aktning. Det är annars en skådespelare jag egentligen inte har någon åsikt alls om egentligen. Men jag har sett honom i andra sammanhang än i de roller han spelat coh berörts djupt av bl.a då han berättade om sin barndom som jag delvis kunde känna igen mig själv i. Och han ska all heder av att han visar ryggrad på detta sätt!

Jag har också fått mycket skit för att jag inte har förstånd att hata flyktingar, tiggare, muslimer och f-n och hans mormor. Många kommentarer har blivit o-publicerade här p.g.a att man mer eller mindre hotat mig.

Anonyma kommentarer sållas nästan alltid bort och det ska nog mina trogna ordbrukare vara glada för. Mer än en gång har jag informerats om vad vissa vill göra med såna som jag (muslimkramare, negerälskare och en massa andra epitet de förärat mig) så fort de bara tagit makten i Sverige. Men jag ska bespara er detaljerna.

Hoppas fler kändisar följer Allings exempel och ställer sig upp och sätter ner foten. "Man kränker inte ett dött barn som ligger i sanden med ansiktet neråt". Så rätt och så bra skrivet! Hatten av för Morgan Alling!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards