Alla inlägg den 20 januari 2018

Av Göran - 20 januari 2018 06:37

Första natten är till ända och jag är nästan oförskämt pigg med tanke på hur jag har slitit inatt. Få och korta pauser och många timmar bakom ratt och spakar i sett specialfordon som nog ingen av mina kära ordbrukare sett maken till. Jag bryr mig inte ens om att försöka att förklara hur det ser ut eller fungerar, det låter sig liksom inte göras!

Ett nattskift återstår och sedan börjar friveckan.

Även denna vecka har jag totat ihop ett V75-system som jag tänkte dela med mig av. Mitt förslag till lösning av dagens travgåta ser ut som följer...


Tips                        Reserver

Avd. 1) 3,5,6                    7,1

Avd. 2) 1,2,9,10              12,6

Avd. 3) 6 Anna Mix            7,4

Avd. 4) 3,5,8,9,13             2,4

Avd. 5) 12 Southwind Feji  9,2

Avd. 6) 2,3,11                   7,4

Avd. 7) 2 National Prince   5,1


90 kronor kostar systemet att lämna in. Just nu känns detta som "rätt" rad. Måhända får jag revidera det omdömet när verkligheten har sagt sitt. D.v.s efter att loppen körts så vi får facit i handen. Som vanligt lämnas detta tips UPA. Utan Personligt Ansvar, alltså. Väljer du att kopiera mitt spel så är det till 100% på egen risk. Garantier finns ju inte i den branschen! Men det vet ju alla...

Många av mina arbetskamrater kommer ikväll att smälla i sig pizzor, kebabrullar eller hamburgertallrikar från en lokal pizzeria men inte jag. Däremot funderar jag på att fixa min egen hämtmat till sista natten genom att beställa och hämta en sushitallrik innan jag åker till "gruvan" ikväll. Lite magrare och nyttigare än pizza och hamburgare men mycket godare enligt min mening.

Därmed önskar jag mina kära ordbrukare en angenäm lördag i slott och koja i Sjugareby, Lennhovda, Njutånger och Laxå! Eller var ni nu framlever era dagar...

Vi ses o hörs!


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards