Alla inlägg den 10 februari 2018

Av Göran - 10 februari 2018 08:15

Nu har jag gjort det här några gånger så jag gör det en gång till. Inte för att jag är någon expert på långa vägar men ganska nära har jag ju varit de tidigare förslagen jag delat med mig av. Fem rätt båda gångerna. Dock, tyvärr, utan utdelning på femmorna ena gången. Idag tävlas det därför åter om Jackpot-miljoner eftersom utebliven utdelning på fem rätt alltid genererar mer pengar till nästa vecka.

Jag tycker att det var svårtippat denna gången och jag fick lämna många hästar utanför fast jag velat ha dem med. Men det får ju inte bli för dyrt heller.

Den jag framför allt tänker på är min första reserv i avdelning 2, nr 4. Aisha Simoni. Jag spikade Ready Ribb (nr. 14) efter stor vånda eftersom fjärdespår kan ställa till det för Aisha Simoni som inte är jättesnabb från start.

I avdelning 3 däremot där många säkert singelstreckar Västerboonthenews garderar jag med hästar som jag blivit straffad då jag lämnat dem utanför och törs därför inte ignorera dem. BBS Sugarlight och On Track Piraten är exempel på hästar som vunnit då jag satsat på andra ekipage.

Kopiera den som vill! Givetvis på egen risk! Så här ser mitt förslag till lösning ut för dagens tävlingar på Solvalla.


Tipset                                     Reserver

Avd.1) 3,5,7,9                         8,10

Avd.2) 14 Ready Ribb               4,7

Avd.3) 1,2,6,8                          5,3

Avd.4) 4,7                                5,6

Avd.5) 1,12                               6,9

Avd.6) 1,2,3,13                         6,4

Avd.7) 4 Qahar Q.C                    8,1


Den som har råd kan gardera upp nästan hur mycket som helst. Det är hög klass på loppen idag, många hästar som kan vinna beroende på hur loppen utvecklar sig. Mitt förslag kostar 128 kr. Lycka till!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards