Alla inlägg den 22 april 2018

Av Göran - 22 april 2018 22:07

Verkar som om ordningen är återställd - idag är det 27 personer som beökt min lilla blogg. En helt ok siffra i vardagslag men efter gårdagens nästan trehundra beökare undrar man ju lite varför plötsligt såååå många ville läsa mina ord.

I bloggens backspegel ser jag att jag skrev om just det den här dagen för ett år sedan. För fyra år sedan skrev jag ett av de inlägg jag kanske är allra mest nöjd med. Under rubriken; "Den tursamma generationen" fick jag till ett av de inlägg som jag kanske är allra mest belåten över.

Med tanke på hur många riktiga skitinlägg jag har producerat så måste jag väl få glädjas åt det fåtal som blivit någorlunda bra. Dit hör "Den tursamma generationen" om singelfarsan själv får välja.

Imorgon är det arbetsdag igen och jag måste försöka foga mig i arbetsgivarens detaljstyrda schema. Hur det går får vi väl se men jag ska göra mitt bästa. Vi ses igen när andan faller på...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards