Direktlänk till inlägg 3 februari 2018

Dagens V75

Av Göran - 3 februari 2018 09:45

Tio grader kallt utanför fönstren här och mer snö än på mången god dag. Jag tror att det kan ha varit vintern 1997 som vi senast hade så mycket snö som nu. Tänk så länge det ska dröja innan allt har smält bort!

Men det finns hopp ändå! Igår vid tretiden på eftermiddagen tittade jag ut och det var fortfarande ljust ute. Så var det INTE för tre veckor sedan! Så ge inte upp, kära ordbrukare, ljuset kommer tillbaka. I år också!

Tillbaka kommer också tanken att dela med mig av mina amatörmässiga travtips. Eftersom jag drog in nästan 900 kronor igår kväll så kostar jag på mig ett lite större system till dagens V75-tävlingar på Åbytravet i Göteborg. När jag registrerade raden för en stund sen kände jag mig sådär säker som bara idioter med övertro på sin egen förmåga gör för att de inte förstår bättre.

Men jag känner fortfarande att jag tror en hel del på mitt tips. Det stora orosmomentet är Master Crowe i sjätte avdelningen. "Mäster Kråka" som den väl heter om man översätter namnet har svikit mig fler gånger än den har levererat. De tre senaste gångerna jag spikat den har han endera galopperat eller blivit instängd. 

Samtidigt vet jag att hästen är mycket kapabel och "tar en rövare" att det håller hela vägen idag.

Vill du kopiera mitt system så varsågod. 160 kr kostar det. Men du gör det på egen risk, inga garantier lämnas!


Raden                                                                         Reserver

Avd 1) 2,5,9,10                                                           3,7

Avd.2) 3,4,7,8,9,11,12                                              10,2

Avd.3) 9 Zenit Brick                                                    5,8    

Avd.4) 6,8                                                                  12,1

Avd.5) 7 Southwind Feji                                               3,9

Avd.6) 3 Master Crowe                                                 5,1

Avd.7) 1,2,4,9,10,12                                                    8,6


Det sägs att med kunskap och skicklighet behövs ingen tur. Därför önskar jag er all tur i världen! Det lär ni behöva...

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

3 februari 2018 19:01

Lycka till med raden. Nog är det snö alltid alldeles för mycket .Dagarna går ju åt att försöka bli av med snön och har så gjort hela veckan faaaan säger jag

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Göran

3 februari 2018 19:16

Tur att du har "dina" gubbar som hjälper till med snö, det har ju jag med. Vaktmästare kallas de visst!
Tack för lyckönskandet! Raden gav sju rader med sex rätt ā 28 kr. Pengarna tillbaka med lite råge alltså. Tja, bättre än att förlora allt som man ju oftast gör.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Göran - Torsdag 28 mars 13:42

Det moderna bondfångeriet börjar ta sig nya skepnader! Bara idag har jag anmält fyra annonser på FB där den ena utgav sig för att vara Youtubern och infuensern Joakim Lundell, alias Jockiboy, i en intervju hos Bianca Ingrosso. Man hör att det är ha...

Av Göran - Onsdag 27 mars 19:23

Måndagen och tisdagen liksom bara försvann. Och snart har väl även onsdagen följt i deras spår. Det grämer mig en aning att när jag nu äntligen hittade ett sätt att se all ishockey i hela Europa och även i Nordamerika helt gratis så är favortlaget ut...

Av Göran - Tisdag 26 mars 09:50

God Tisdagförmiddag på er, kära ordbrukare! Den här dagen började  tidigt. Redan halv fem vaknade jag utan att kunna somna om. Låg dock kvar ändå i en halvtimme innan naturen krävde uppstigning. En dusch och en kopp kaffe och sen byta lakan i sänge...

Av Göran - Fredag 22 mars 11:29

Nu är han äntligen här, mitt allra första barnbarn! Han skulle ju ha kommit igår egentligen men han tog sån tid på sig att det hann bli fredag. Lik sin pappa är han och givevis det mest fantastiska barn som någonsin fötts! Precis som ALLA barn både f...

Av Göran - Torsdag 21 mars 11:42

Jamen, det har ju liksom bllvit lite av en tradition att jag lägger ut "21/3" av och med Dan Hylander och Raj Montana Band när datumet infaller. Den har passerat 40-stecket och Dan själv fyller sjuttio i år om jag inte minns fel. Men både han och låt...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards