Direktlänk till inlägg 21 mars 2020

Fina pengar på Bergsåker

Av Göran - 21 mars 2020 09:04

I Norge har man stängt travbanorna till följd av pandemin i världen. Detta gjorde att man fick flytta dagens V75 till min närmaste bana, Bergsåker. Den ligger på andra sidan stan sett från var jag bor. Egentligen har jag slutat lägga ut travtips eftersom jag absolut inte är någon expert. Men jag har gjort undantag några gånger och tänkte göra det idag också.

100 % UPA, förstås. (Utan Personligt Ansvar) Inga garantier kan lämnas utan spel sker på egen risk om du skulle välja att kopiera min rad.

Tävlingarna idag är ihopknåpade i all hast av ledningen för banan så de bästa hästarna och kuskarna kanske inte är med men bland körsvennerna finns ändå några toppnamn. Såväl Robert Bergh som Ulf Olsson och Rickard N Skoglund har ju varit hemmakuskar men är nu utflyttade till Åby (Bergh) och Solvalla (Olsson och Skoglund). De brukar dock nästan alltid få med sig någon seger när de "kommer hem".

En annan som också brukar vinna ett eller några lopp när det är V75 här är "gubben i lådan", Örjan Kihlström som fått några spännande uppsittningar idag.

En och annan skrällvinnare har jag förstås med och går rätt hästar in så kan det bli en bra slant.

Så... om du vill och kan så står det var och en fritt att kopiera mitt förslag till lösning som ser ut som följer...


Avd. 1) 1, 6, 12, 13, 15                             Reserver 7, 3

Avd. 2) 1, 6                                               Reserver 3, 2

Avd. 3) 2 Love no pain                              Reserver 7, 11

Avd. 4) 1, 6, 15                                         Reserver 9, 3

Avd. 5) 2, 4, 9                                           Reserver 6, 10

Avd. 6) 1 Coogan                                       Reserver 8, 2

Avd. 7) 1, 2, 13                                         Reserver 6, 14

 

135 kronor kostar det att lämna in om du vill pröva lyckan. Vädret i Sundsvall är soligt med blå himmel men lite kyligt så banförhållandena borde vara i toppklass.

Därmed säger jag som radiosportens travexpert brukar då han presenterat sin syn på loppen....


LYYYYYCKA TILL!!!

 

 

 
 
wiolettan

wiolettan

23 mars 2020 16:34

Det var länge sedan som jag spelade på hästar. Ett tag då jag jobbade på Volkswagen bilfirma så hade vi en kille som alltid spelade och vann otroligt många gånger. Ibland riktigt stora belopp.
Han gjorde ibland iordning några rader som vi var några förhoppningsfulla medarbetare som skulle vara med på. Det gick så där. Jag blev ju så lycklig av att vinna småsummor, så för mig var det toppen, men det blev inga rejäla klipp, men roligt och spännande var det.
Hoppas att turen var på din sida.
Trevlig kväll.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Göran

23 mars 2020 16:38

Nja, ,i lördags blev det "bara" fyra rätt och det ger ju inga pengar alls på V75. Min största vinst hittills var på 105 000 kronor. Då på V86 som går på onsdagar och jag hade låtit slumpgeneratorn "Harry" tippa åt mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Göran - Måndag 18 mars 06:46

Så var det över då! För den här gången. Slutfarmat och avgjort. Och när det nu var som det var är jag väl rätt nöjd att det blev som det blev. Jag var inte särskilt imponerad av någon av finalisterna i förväg men vinnaren var abslout den jag var mi...

Av Göran - Fredag 15 mars 10:16

Idag är en minnesdag för mig. Idag är det åtta år sedan jag och Madame Citroen blev ett par. Visst gnisslade det lite i början med en kupéfläkt som inte funkade och krävde flera reparationer plus bråk med bilfirman som krånglade lite. Men de gav me...

Av Göran - Torsdag 14 mars 10:50

Vet att jag verkat negativ i flera av mina senaste inlägg men det kan inte hjälpas. För en vecka sen skrev jag om domen mot föräldrarna som tvingat sitt lilla barn att dricka ättika som förstörde hennes magsäck så den måste opereras bort. Åtta års ...

Av Göran - Onsdag 13 mars 20:13

Jomen visst gör det ju det! Börjar dra ihop sig som rubriken lyder idag. Kollar på kvällens Farmen och som jag trodde valde Pehr Tim till förstekämpe.  Det var också min första tanke då vi fick veta att han skulle göra ett kämpeval idag.Då fick han...

Av Göran - Tisdag 12 mars 21:57

Det är år 2024 i år. Kan ni tänka er att det redan är trettio år sedan Sverige tog VM-brons i fotbolls-VM i USA? Och, förstås lika länge sedan vi sjöng och jublade till GES hitlåt, "När vi gräver gukd i USA" Eller att det är femtio år sedan ABBA ...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards