Alla inlägg den 30 december 2011

Av Göran - 30 december 2011 20:42

Man kan ju tycka att jag borde vara luttrad efter den gångna höstens motgångar för mitt hjärtas lag, Timrå IK. Men nu tycker jag faktiskt synd om både laget och dess ledare men ännu mer om dem som betalat inträde och sitter/står i EON arena och bevittnar de mest märkliga mål som skådats på en rink.

Just nu leder Färjestad med 5-1 efter FYRA riktiga skitmål!

Jag brukar ofta säga att det inte handlar om tur/otur när man vinner eller förlorar. Men ikväll måste jag nog ta tillbaka det. FBK har fått in TRE puckar från bakom Timråmålet. Studs på skridsko, på klubba samt på målvaktens egna ben!

Nån däruppe måste ogilla Timrå IK!

Inte för att spelmässigt förtjänat så mycket bättre men jag kan fatta om man tappar gnistan när ALLT ramlar in för motståndarna. Christian Berglund i Färjestad tycker jag ska köpa inte en men FYRA trisslotter ikväll på vägen hem till Värmland. Tre för sina studsar och en för sin tennisträff (som JAG tycket borde dömts bort för hög klubba)

Nåja, en period kvar och skam den som ger sig! VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards