Alla inlägg under januari 2009

Av Göran - 8 januari 2009 20:44

Jaha, så ska man alltså bli bloggare då...! Kunna läsas över hela världen! Tänka sig.... folk i New York, Vladivostok, Kapstaden, Kyoto och Kovland kan läsa mina ord! Mäktigt va´?

Kommer att skriva lite funderingar och tankar om livet i allmänhet, föräldraskap, singelliv och annat. Allt möjligt faktiskt, tror jag!

Kommer antagligen att röra mig fritt mellan djupaste allvar och lite småelakt humoristiskt. Kul sen om nån läser det också! Ännu roligare med kommentarer från dessa eventuella läsare, både ris och ros.

Hade en blogg på "Vilda webben" ett tag men eftersom bara betalande medlemmar får blogga där och jag är lite småländsk av mig (fast jag aldrig satt min fot i Småland) så la jag ner det när gratisperioden var slut.

Då tyckte jag att det var skitskoj att blogga och tycker jag det nu också så lär jag bli flitig här!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards