Alla inlägg den 20 oktober 2018

Av Göran - 20 oktober 2018 22:05

Dags igen då! För ett av mina favoritprogram i TV, alla kategorier. "Så mycket bättre" startade ikväll och jag måste väl säga att jag ser fram emot fortsättningen. Av årets artister fanns det två jag nästan inte visste något om, nämligen "Stor" och Albin Lee Meldau. Men båda levererade ikväll på Eric Gadds dag så jag ser fram emot fortsättningen.

Största överraskningen i kvällens program stod dansbandsikonen Christer Sjögren för med sin rock-röjar-version av Eric Gadds låt "My personality". Den väcker nyfikenheten hos mig inför fortsättningen av programserien.

Louise Hoffsten är en personlig favorit så att hon är med gläder mig. Linnea Henriksson likaså men de andra har inte gjort några djupare spår hos mig så de får några veckor på sig att ändra på det nu.

Tyvärr kommer troligtvis aldrig de artister jag allra helst skulle vilja ha med att vilja deltaga men sjön att ösa ur är ändå storch blir ju större för var dag som går.

Lundell skulle förmodligen aldrig ställa upp men kanske Dan Hylander eller Lars Winnerbäck. First Aid Kit skulle jag också gärna se i detta program liksom Marie Fredriksson, Py Bäckman och Joey Tempest från Europe. Per Gessle, Mauro Scocco och Veronika Maggioi skule definitivt också platsa där. Plus en massa andra som jag just nu inte kommer på namnen på. Svenne Hedlund från Hep Stars kanske eller Lalla Hansson från Fabulous four vore också roligt att se.

Och såklart vem som helst från ABBA.

Tja, listan kan nog göras nästan hur lång som helst och det är bra, tycker jag. För det borgar liksom för en garanti att programmet kommer att fortsätta i många år ännu.

Timrå förlorade på bortaplan mot förväntade bottekolegan Rögle BK idag. Visst är det bra att vinna mot lag som Färjestad och Växjö men nånstans känner jag att det vore än viktigare att få segrar mot de lag som vi kan anta kommer att kriga i botten av tabellen för SHL tillsammans med oss. Som Rögle. Eller som Örebrro eller Mora.

Men idag gick det inte så det är bara att ladda om inför nästa match mot just Örebro hemma på tisdag kväll.

Travet gick också åt h-e, bara fyra rätt och det  har aldrig någonsin gett utdelning till spelarna inom V75.

Tortellini fyllda med skinka och gorgonzolassås fick bli middag idag. Imorgon ska jag koka kalops av den högrev jag köpte i eftermiddags på Willys. Sen är det arbete som gäller igen i fyra dygn...

Låt oss hoppas att jag orkar....

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards